" />

Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Levering

SALG- OG LEVERINGSBETINGELSER

Hos oss har du:

  • Fast frakt på kr. 59,- (gjelder ikke møbler, se eget punkt)
  • Gratis frakt på ordre over kr. 400,- (gjelder ikke møbler, se eget punkt)
  • Sikker betaling gjennom Klarna
  • Best på kundeservice
  • Best kvalitet på alle produkter

 

Priser

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer mva dersom ikke annet er angitt. Annas hybel AS reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.
 

 

Betaling

Hos oss kan du betale med Vipps, Visa og MasterCard. Transaksjonen vil ikke bli gjennomført før varen er sendt fra oss. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard og all informasjon foregår mellom deg og din bank. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. Du kan også velge faktura gjennom KLARNA.

Faktuaren sendes til deg på mail den dagen pakken sendes fra oss. Den må betales innen 14 dager fra denne datoen. KLARNA krever kredittgodkjenning, derfor er det viktig at alle dine kontaktopplysninger stemmer med folkeregistret slik at vi får sendt pakken til riktig adresse.

 

Levering/henting

Vi sender som regel varen samme dag eller påfølgende dag etter bestillingen har kommet inn og senest etter tre virkedager. Leveringstiden er normalt 2-3 virkedager. 

Du kan også hente varene dine i kaffebaren vår i Fjellstrandveien 1, 1458 Fjellstrand. Vi har åpent hver dag (mandag - onsdag 07.30 - 16.00, torsdag 07.30 – 16.00, fredag 07.30 - 00.00, lørdag 10.00 – 16.00 og søndag 10.00 – 16.00). Vi vil sende deg en mail når ordren er klar for henting. Ordren må hentes på Fjellstrand innen fire dager. Kontakt hei@annashybel.no.

 

Forsendelse

Vi sender alle våre varer med Posten. Vi har brevpost som standard forsendelse. Hvis pakken ikke får plass i postkassen, vil du få en hentelapp av Posten om at pakken befinner seg på postkontoret. Vi har fast fraktpris på 59,- og alle ordre over 400,- sendes fraktfritt. Du kan også velge klimanøytral servicepakke som forsendelse, da koster frakten 99,- og det vil være mulig å spore pakken. 

Fast frakt gjelder kun i Norge, ikke Svalbard, Jan Mayen og resten av Europa, da følges postens egne satser med en grunnpris på 290 kr.

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til Annas hybel AS og kjøper vil bli belastet med et gebyr på opptil 300 kr. Dersom Annas hybel AS må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke avhentet pakke, må du som kunde betale denne kostnaden. Husk å legge oss til din adressebok om du har gmail eller hotmail slik at hentemeldingen ikke legges i spamboksen.

Kundens plikter

Den som er registrert som kunde (18 års aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Det er kundens oppgave å sørge for at riktig leveringsadresse og mobilnummer blir opplyst.
 

 

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen til hei@annashybel.no sammen med ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

 

Angrefrist

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen slik at de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje vil ikke refunderes. Ved bytte er det viktig at forseglingen ikke er brutt. Gi oss gjerne beskjed på mail om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen!

Vi anbefaler at du sender returen som Norgespakke, da de er søkbare og forsikret i postgangen. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post - og postgangen vil ta lengre tid. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav. 

Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail samme dag som vi postlegger din bestilling og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Angreretten gjelder ikke ferskvarer, som kaffe eller produkter med ”best før” dato.

Dersom du benytter deg av angreretten og har valgt KLARNA som betaling, er det viktig at du er rask med å sende oss pakken i retur da innen fristen for å unngå gebyr hos KLARNA etter 14 dager. Ser du at du ikke rekker forfallsdatoen, betaler du fakturaen for å unngå gebyrer, vi refunder beløpet til deg når vi har behandlet pakken som retur hos oss.

 

Ekstraordinære forhold

Selger er kun ansvarlig for tap for varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor selgers kontroll, og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Selger er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra selgers side. Ved forbrukerkjøp kan ikke vilkårene være dårligere enn vilkårene i loven, jfr. Lov om forbrukerkjøp av 2002-06-21 nr. 34.

 

Endring i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

 

Force majeur

Er selger forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er Annas hybel AS fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

 

Taushetsplikt

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående. 

 

Levering av møbler

1. Salgsbetingelser nevnt ovenfor gjelder også på møbler, med følgende unntak:

2. Møbler sendes direkte fra Bloomingville sitt lager i Danmark. Leveringstiden er derfor lenger enn varene vi sender direkte fra oss, og vil være mellom 1 - 3 uker. Det første vi gjør er å sende en mail til Bloomingville for å høre estimert leveringsdato slik at du har et mer håndfast tidspunkt å forholde deg til. 
Vi tar oss av alt som har med toll og deklarasjoner å gjøre, dette trenger ikke du å tenke på. 

2. Møbler levere kun til fastlandet eller brofaste øyer. 

3. Kunden blir ringt opp av fraktselskapet for å avtale levering. Hvis forsendelsen ikke kan leveres på angitt adresse (feks på grunn av fravær, feilaktig adresse eller nektet mottakelse) vil forsendelsen bli returnert. Kjøper vil belastes for fraktkostnader på kr. 1200,-.

4. Forsendelsen leveres på en engangspalle og tas ikke med av fraktselskapet. Fraktkostnadene inkluderer kun levering ved adressepunkt, IKKE bæring eller lignende. 

5. Varen(e) må sjekkes umiddelbart for skader eller feil. Hvis varen(e) tas ut av forpakningen og settes sammen, gjelder ikke reklamasjonsbetingelsene. Skader eller feil må rapporteres umiddelbart til oss og innen 48 timer til hei@annashybel.no. 

7. Ordre over 4000,- sendes med fri frakt. Prisene for hjemleveringer på ordre under 4000,-:

Tabel 1 - Fraktpriser hjemmelevering - Norge: 

Postnummer 

00-2099 

2100-2399 

4000-4099 

5000-5399 

6000-6599 

5400-5499 

8000-8299 

8300-8599 

9500-9999 

 

2700-2899 

4100-4299 4300-4399 

5500-5599 5800-5899 

7000-7099 

5600-5699 

8600-8999 

9000-9499 

 

3000-3499 3500-3699 
3700-3799 

4400-4499 
4500-4899 

2400-2699 

7300-7599 

5700-5799 

 

3800-3899
3900-3999  

4900-4999 

2900-2999 

5900-5999 

 

6600-6999 

 

7100-7299 

 

7600-7999 

Fraktpriser:

480 

500 

620 

680 

710 

910 

1030 

1060 

1120